torsdag 6 februari 2014

Skissutmaning hos Allt om scrap

Hej! 
Nu finns det en rykande färsk skiss att inspireras av inne på Allt om scrap
Det här är min tolkning, vilken blir din? Det finns en fin RAK (Random Act of Kindness) som lite lockbete även om det inte skulle behövas för den där skissen var verkligen inspirerande.


Jag börjar nästan känna mig lite tjatig men det är som vanligt Maja design-papper. Så har jag letat i mina gömmor och hittat lite smått och gott som passade. De större rosorna med pärla i mitten har jag gjort själv. Retro-punchen var en god investering då för länge sen! 

Nu är det snart helg, veckorna går väldigt fort tycker jag. Jag vill önska dig en fin helg.

Kram, Cath.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hade som en utmaning till mig själv att lifta ett kort. Fastnade lite för just detta, inte för att det går att "lyfta upp" detta fina kort så blev min tolkning såhär: http://serafinpysslar.blogg.se/2014/july/10-julis-utmaning.html
    Tack för all inspiration du ger genom din fina blogg! :)
    Trevlig helg!
    Serafin/Ronja

    SvaraRadera

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!